A.G

A.G

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 5103
بازدید کل : 102145
تعداد مطالب : 329
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


متولد چه ماهی هستی؟؟

متولد چه ماهی هستی؟؟

 


ماه های سال به زبان هخامنشی

_______________________________________


فروردین = چمن ارا


اردیبهشت = گل اور


خرداد = جان پرور


تیر = گرماخیز


مرداد = اتش بیشه


شهریور = جهان بخش


مهر = دژخوی


ابان = باران ریز


اذر = اندوه خیز


دی = سرماده


بهمن = برف ازر

اسفند=سپندار

 

من  برف ازر هستم ؛ شما کدومی ؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,متولد, چه, ماهی, هستی؟؟ , ماه های سال به زبان هخامنشی, _______________________________________ , فروردین ,= ,چمن ارا , اردیبهشت, = ,گل اور, خرداد ,= ,جان پرور , تیر ,=, گرماخیز , مرداد ,= ,اتش بیشه, شهریور ,=, جهان, بخش, مهر ,= ,دژخوی , ابان, = باران, ریز , اذر, =, اندوه خیز , دی = سرماده , بهمن = برف ازر , اسفند=سپندار , من برف ازر هستم ,؛ شما ,کدومی ؟, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد / a.g.loxbog.com تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به

ابزار پرش به بالا